Nawigacja
· Dokumenty do pobrania
· Linki
· Logowanie
· Kontakt
· Historia Szkoły
· Nasi nauczyciele
· Tygodniowy plan zajęć
· Dni wolne od zajęć dydaktycznych
· Dzwonki
· E- dziennik
· Dyżury nauczycieli na przerwach
· Jadłospis
· Jadłospis przedszkolny
· Biblioteka szkolna - godziny pracy
· Świetlica - godz pracy
· Logopeda- godz. pracy
· Pedagog
· Zajęcia rewalidacyjne- godz. pracy
· Pielęgniarka szkolna
· Teatr MASKA
· Sport szkolny
· Galeria zdjęć
· Sołectwo Rudniki
· Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
· Gminny Ośrodek Kultury
· Rada Rodziców
· Stowarzyszenie Rozwoju Dzieci i Młodzieży ZS- P w Rudnikach
· Fundacja CEMEX Budujemy Przyszłośc
· Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II w Częstochowie
· Galeria Przedszkola
Aktualnie online
· Użytkowników online: 0
Zegar
Kalendarz
Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Przetłumacz stronę
Ramowy plan dnia
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
1) W godzinach 7.oo – 9.00:
a) schodzenie się dzieci,
b) zabawy swobodne w kącikach zainteresowań,
c) prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym,
d) zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem bądź indywidualnie,
e) ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem,
f) przygotowanie do śniadania.
2)W godzinach 9.00 - 11.30:
a) śniadanie,
b) zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań,
c) prace nauczycielki indywidualne lub z małym zespołem o charakterze wyrównawczym, stymulującym, korekcyjnym,
d) zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej,
e) zabawy ruchowe z prawidłami,
f) spacery w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym,
g) zabawy w ogrodzie przedszkolnym,
h) przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne.
3) W godzinach 11.30 – 14.00:
a) obiad,
b) zajęcia programowe o charakterze poszerzającym,
c) opowiadanie lub czytanie bajek, zabawa w teatr,
d) zabawy uspokajające i relaksujące,
e) spacer, zabawy w ogrodzie lub w kącikach zainteresowań,
f) zajęcia dodatkowe,
g) przygotowanie do podwieczorku
4) W godzinach 14.oo – 17.oo
a) podwieczorek.
b) prace nauczycielki o charakterze korekcyjnym, wyrównawczym, stymulującym i obserwacyjnym,
c) gry planszowe z małym zespołem dzieci, gry i zabawy dydaktyczne,
d) zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci.