Nawigacja
· Dokumenty do pobrania
· Linki
· Logowanie
· Kontakt
· Historia Szkoły
· Nasi nauczyciele
· Tygodniowy plan zajęć
· Dni wolne od zajęć dydaktycznych
· Dzwonki
· E- dziennik
· Dyżury nauczycieli na przerwach
· Jadłospis
· Jadłospis przedszkolny
· Biblioteka szkolna - godziny pracy
· Świetlica - godz pracy
· Logopeda- godz. pracy
· Pedagog
· Zajęcia rewalidacyjne- godz. pracy
· Pielęgniarka szkolna
· Teatr MASKA
· Sport szkolny
· Galeria zdjęć
· Sołectwo Rudniki
· Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
· Gminny Ośrodek Kultury
· Rada Rodziców
· Stowarzyszenie Rozwoju Dzieci i Młodzieży ZS- P w Rudnikach
· Fundacja CEMEX Budujemy Przyszłośc
· Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II w Częstochowie
· Galeria Przedszkola
Aktualnie online
· Użytkowników online: 0
Zegar
Kalendarz
Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Przetłumacz stronę
ODPOWIEDŹ Z GDDKiA
Na ręce Dyrektora Zespołu oraz Rady Rodziców wpłynęło pismo od Departamentu Zarządzania Siecią Dróg Krajowych dotyczące przebudowy skrzyżowania w Rudnikach. Pismo to jest odpowiedzią, na wysłane przez Dyrektora Zespołu a podpisane przez mieszkańców Rudników pismo, w którym to zawarta jest prośba o przebudowę skrzyżowania w Rudnikach, tj. budowy sygnalizacji świetlnej lub innego rozwiązania zwiększającego bezpieczeństwo pieszych w tym miejscu np.: przebudowa skrzyżowania tradycyjnego w rondo. Podobne pisma zostały wysłane także przez innych dyrektorów placówek oświatowych z terenu naszej gminy oraz przez Wójta Gminy Rędziny. Wszystko po to, aby zwiększyć bezpieczeństwo naszych dzieci oraz mieszkańców Rudnik.
Przebudowa wspomnianego skrzyżowania jest zaplanowana, jednak jak zaznacza GDDKiA nie wiadomo, kiedy znajdą się środki finansowe na realizację tej inwestycji. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby ta inwestycja jak najszybciej była zrealizowana, więc w niedalekiej przyszłości ponowimy nasz apel.