Nawigacja
· Dokumenty do pobrania
· Linki
· Logowanie
· Kontakt
· Historia Szkoły
· Nasi nauczyciele
· Tygodniowy plan zajęć
· Dni wolne od zajęć dydaktycznych
· Dzwonki
· E- dziennik
· Dyżury nauczycieli na przerwach
· Jadłospis
· Jadłospis przedszkolny
· Biblioteka szkolna - godziny pracy
· Świetlica - godz pracy
· Logopeda- godz. pracy
· Pedagog
· Zajęcia rewalidacyjne- godz. pracy
· Pielęgniarka szkolna
· Teatr MASKA
· Sport szkolny
· Galeria zdjęć
· Sołectwo Rudniki
· Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
· Gminny Ośrodek Kultury
· Rada Rodziców
· Stowarzyszenie Rozwoju Dzieci i Młodzieży ZS- P w Rudnikach
· Fundacja CEMEX Budujemy Przyszłośc
· Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II w Częstochowie
· Galeria Przedszkola
Aktualnie online
· Użytkowników online: 0
Zegar
Kalendarz
Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Przetłumacz stronę
ŚWIĘTO PLUSZOWEGO MISIA
„Pokochaj pluszowego misia, on przyjacielem dzieci jest...”
W piątek, 25 listopada wszystkie dzieci z naszego przedszkola uroczyście obchodziły Światowy Dzień Pluszowego Misia. Tego dnia dzieci przyszły do przedszkola ze swoimi ulubionymi i kochanymi pluszakami. Na początek dzieci dowiedziały się o historii pluszowego misia, zatańczyły z misiami wspólny taniec, odgadywały misiowe zagadki oraz słuchały fragmentu książki pt. ,,Wędrówki Misia Uszatka”. Była też ,,Karuzela dla misiów” w rytm piosenki „Pokochaj pluszowego misia" oraz konkursy ,,Wylizywanie miodku” i ,,Misiowe puzzle”. Zostały również wręczone nagrody za konkurs plastyczny ,,Mój przyjaciel miś”. Następnie był misiowy pociąg i wesoła zabawa przy piosence ,,Jadą, jadą misie”, oraz słodkie co nieco. Na zakończenie obchodów Święta Pluszowego Misia przedszkolaki otrzymały odznaki ,, Przyjaciel Pluszowego Misia” oraz pozowały do ,,Misiowego portretu”.
Mamy nadzieję, że to wielkie misiowe przyjęcie zostanie w naszych wspomnieniach na długi czas.