Nawigacja
· Dokumenty do pobrania
· Linki
· Logowanie
· Kontakt
· Historia Szkoły
· Nasi nauczyciele
· Tygodniowy plan zajęć
· Dni wolne od zajęć dydaktycznych
· Dzwonki
· E- dziennik
· Dyżury nauczycieli na przerwach
· Jadłospis
· Jadłospis przedszkolny
· Biblioteka szkolna - godziny pracy
· Świetlica - godz pracy
· Logopeda- godz. pracy
· Pedagog
· Zajęcia rewalidacyjne- godz. pracy
· Pielęgniarka szkolna
· Teatr MASKA
· Sport szkolny
· Galeria zdjęć
· Sołectwo Rudniki
· Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
· Gminny Ośrodek Kultury
· Rada Rodziców
· Stowarzyszenie Rozwoju Dzieci i Młodzieży ZS- P w Rudnikach
· Fundacja CEMEX Budujemy Przyszłośc
· Zespół Szkół Technicznych im. Jana Pawła II w Częstochowie
· Galeria Przedszkola
Aktualnie online
· Użytkowników online: 0
Zegar
Kalendarz
Po | Wt | śr | Cz | Pi | So | Ni |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Przetłumacz stronę
SZKOLENIE UCZESTNIKÓW WOLONTARIATU
W piątek 14 marca członkowie Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunem p. M.Kolewińską- Kołdon, uczestniczyli w szkoleniu pt. „Wolontariat w pierwszych krokach” zorganizowanym przez Fundację „Oczami Brata” w Częstochowie. Podczas czterogodzinnego szkolenia uczestnicy zdobywali informacje oraz ćwiczyli swoje umiejętności interpersonalne, tj.: działania i zadania Fundacji „Oczami Brata”; co to jest wolontariat i kim jest wolontariusz; historia dobroczynności i filantropii; co to jest motywacja i jaki ma wpływ na udzielanie się w pracy wolontariatu; jakie są rodzaje wolontariatu oraz dokumenty z nim związane; aktualne oferty wolontaryjne oferowane przez Fundację; praca w grupach- umiejętności interpersonalne. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy przystąpili do rozwiązania testu sprawdzającego zdobytą wiedzę. Na sam koniec każdy otrzymał certyfikat. Czas spędzony podczas szkolenia upłynął bardzo efektywnie i przyjemnie – dzięki miłej atmosferze. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć zamieszczonych w galerii Zespołu.