Regulamin rekrutacji uczniów do Gimnazjum nr 2
w Zespole Szkolno- Przedszkolnym im Jana Pawła II
w Rudnikach na rok szkolny 2013/2014
§ 1
Termin rekrutacji do gimnazjum:
1. |
Składanie przez kandydatów do klas pierwszych gimnazjum kart zgłoszeń |
do 29 marca 2013 r. |
2. |
Składanie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii świadectw ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczeń OKE o wynikach sprawdzianu |
28 czerwca 2013 r. |
3. |
Ogłoszenie list uczniów przyjętych do gimnazjum |
03 lipca 2013 r. o godz. 13:00 |
§ 2
a) Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
b) Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zaświadczenia OKE o szczegółowych wynikach sprawdzianu przeprowadzonego w szkole podstawowej
W przypadku, gdy liczba kandydatów zamieszkałych poza obwodem gimnazjum jest większa niż liczba wolnych miejsc, którymi dysponuje gimnazjum, kandydatów przyjmuje się do wyczerpania wolnych miejsc na podstawie poniższych kryteriów:
a) ukończenie szkoły podstawowej z wyróżnieniem,
b) uzyskanie wysokiego wyniku ze sprawdzianu przeprowadzonego w ostatnim roku nauki w szkole podstawowej,
c) uzyskanie najwyższych ocen z przedmiotów język polski, język angielski, matematyka
d) uzyskanie najwyższych ocen z zachowania,
e) wysokie osiągnięcia w konkursach przedmiotowych, artystycznych lub sportowych.
§ 3
Dyrektor gimnazjum decyduje:
a) o przyjęciu uczniów do wszystkich klas gimnazjum,
b) o przyjęciu do pierwszej klasy, w przypadku gdy uczeń powraca z zagranicy.
§ 4
- dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudnikach jako przewodniczący – mgr K. Busz
- członkowie komisji – zastępca dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudnikach – mgr A. Rydecka
- pedagog szkolny- mgr M. Kolewińska- Kołdon
3. Szkolna komisja rekrutacyjna:
- ustala listę przyjętych do szkoły,
- sporządza protokół postępowania rekrutacyjnego,
4 Kryteriami tworzenia zespołów klas pierwszych są:
§ 5
Ogłoszenie wyników rekrutacji i podanie informacji o wolnych miejscach w gimnazjum nastąpi dnia 03 lipca 2013 r. o godz. 13:00.
§ 6
Odwołania od wyników rekrutacji należy składać pisemnie do dyrektora szkoły w terminie do 4 lipca 2013 r. z podaniem uzasadnienia.
Rozpatrzenie odwołań od wyników rekrutacji nastąpi 4 lipca 2013 r.
Decyzja dyrektora szkoły jest ostateczna.